Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:

  • товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо
  • товар повністю укомплектований, має всі ярлики і збережена заводська упаковка
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі

Повернення коштів здійснюється протягом 30 робочих днів після отримання товару, що повернувся.

 

За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?

Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.

 

Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?

Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, подзвонивши за телефоном +380 99 680 5027, або написати на Viber чи Telegram за номером +380 99 680 5027. Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар, вклавши до посилки чек який ви отримали при покупці, за вказаною адресою, поштовим сервісом "Нова Пошта".

 

Хто несе витрати?

Покупець несе повні витрати на зворотну доставку.

 

Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?

Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, вам потрібно надіслати нам товар. Після цього ми відправимо клієнту той самий товар у належній якості. Клієнт зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар з чеком. Товар вважається дефектним, якщо:

  • товар був фізично пошкоджений під час транспортування
  • товар не відповідає замовленій моделі або у товарі відсутні деталі

Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.

 

Зверніть увагу!

Якщо повернення оформлюється не на весь набір, а лише на один або кілька товарів з комплекту, то знижка, яка поширювалася на весь набір або комплект, анулюється.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, Ви можете:

  • придбати будь-який інший товар з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару до продажу;
  • повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.